HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK

CÉL A KONKRÉT FEJESZTÉSEK SZEMLÉLTETÉSE EGY ÚJ TÍPUSÚ TERVEZÉS ELINDÍTÁSA ÉRDEKÉBEN KIEMELVE A HIPERSZONIKUS REPÜLŐESZKÖZÖK FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEIT

H1206 Dimenzióváltásra alkalmas burkolati hajtómű tér-idő bontáson alapuló D-energiás meghajtás

 

Elvi megközelítése a dimenzióváltáson és a légtérben történő sebesség nélküli térugráson alapuló pillanatnyi nagytávolságú helyváltoztatás lehetőségének: http://www.idegentechtervezes.hupont.hu/33/terido-bontason-alapulo-burkolati-hajtomurendszeres-ureszkoz

 

  • Alapleírás: burkolati hajtómű a D-energiát aktiválja

 

- Helyváltoztatás: légtér, kozmosz egy dimenzióban, több dimenzióban gravitációmentesített teljesen kifejlesztett változatában ami a burkolatba ágyazva van megoldva a további burkolati funkciók lehetősége végett

 

- Objektum alapforma leírása: szárny nélküli háromszög

 

- Objektum lokális tér kapcsolat: kozmosz térszerkezetében direkt aktívált behatás azaz megtörés és ez által térszerkezet általi tér-idő ugrás 

 

- Objektum mozgásfunkciók: sebesség nélküli tér-idő ugrás légtérben, egy dimenzióban, több dimenzióban

 

Az objektum üzemanyag ellátása csak a burkolati hajtómű bekapcsolására    és aktiválására szükséges. Utána a térszerkezet mozgatja az objektumot D-energia. Közbeni navigáció kizárt az érkezési koordináták előzetes kiszámítása szükséges és evvel párhuzamosan az aktiválás nagyságának megadása a tér-idő ugráshoz. Az ütközés vagy más tömeggel rendelkező objektumba való becsapódási lehetőség kizárt a sajátságos térszerkezeti viselkedésből kifolyólag. Új PC kifejlesztése szükséges az áram nem kompatibilis véleményem szerint ilyen fizikai hatásokhoz, de mivel a dimenziók átláthatósága is szükséges ezért a navigáció és felderítési lehetőségek teljesen új kifejlesztése nélkülözhetetlen.

 

 Az ember kiképezve túlélné ezt a fizikai behatást, tehát emberi szállításra kifejleszthető lehetne egy ilyen repülőeszköz. Emberre gyakorolt hatása: (régebbi anyagom ami a SELF viselkedését és a D-energia aktiválása utáni   fizikai tüneteket ismerteti link:   )

 

 

 

  • Kutatások: Elméleti leírása meglenne egy olyan prototípusnak, ami egy D-energiás rakétának nevezhető és a tér-idő ugrást lehetne vele tesztelni a légtérben. Itt belekalkuláltuk az elektronika elégtelen működését a légtérbe visszaérkezéskor. Mivel a légtér kilépési és tér-idő ugrás utáni légtéri helykoordinációk nem ugyan azok alapesetben (D-energia viselkedése) ez a kutatás ezeknek a légtéri távolságoknak a felmérését célozná meg. 

 

 d1.jpg

 

- Dimenzióváltás általi navigáció rajza egy lokális helyről kiindulva lehívott infó skicc: (ez alapján elviekben lehetne tájékozódni ha a dimenziók hasonló össz energetikai felállásban vannak és a látott szerkezetben. A D-energiás aktiválásokat ez alapján lehetne végrehajtani elviekben.

 

 

 

  • Műszaki leírás:

 

- Külső felépítés:

 

- Objektum rendszerfelbontás szemléltetése:

 

- Alkatrészek és beépítettségük:

 

- Műszaki oldalról hajtómű folyamatszemléltetése egy egységre:

 

- Műszaki oldalról hajtómű folyamatszemléltetése hajtóműrendszerre:

 

- Burkolati hajtómű:

 

    . Indítása:

 

    . Fenntartott üzemmód:

 

    . Hajtómű átkapcsolási mechanizmusa  haditechnikai megoldásba fenntartott üzem mellett kétirányusítás:

 

  • Műszaki tervezés:

 

Tolóerő-tömeg arány objektumra ( változtatásának lehetősége a külső hajtástechnikai így külső "hajtóanyag"  felhasználás következtében):

 

1. Effektív és belső tolóerő:

 

2. Hatásfokok:

 

3. Propulziós hatásfok:

 

4. Termikus hatásfok:

 

5. Teljes hatásfok:

 

6. Fajlagos jellemzők:

 

7. Ide vonatkozó rendszermegfelelő alkatrész(ek)....... paraméterei:

 

  • Megvalósíthatósági tech. realizációs leírása:
    • Alapkutatási modellezés az új technológiával:
    • Alkalmazott kutatás repülőeszköz burkolati kialakítására:
    • Kifejlesztés küszöbérték modellezéssel:
    • Első prototípus kialakítása: 


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 9
Tegnapi: 8
Heti: 92
Havi: 23
Össz.: 88 552

Látogatottság növelés
Oldal: H1206 Dimenzióváltásra alkalmas burkolati hajtómű tér-idő bontáson alapuló D-energiás meghajtás
HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK - © 2008 - 2024 - burkolatihajtomu.hupont.hu

A HuPont.hu jelszava az, hogy itt a honlapkészítés ingyen van! Honlapkészítés Ingyen

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »