H1206 Dimenzióváltásra alkalmas burkolati hajtómű tér-idő bontáson alapuló D-energiás meghajtás
Elvi megközelítése a dimenzióváltáson és a légtérben történő sebesség nélküli térugráson alapuló pillanatnyi nagytávolságú helyváltoztatás lehetőségének: http://www.idegentechtervezes.hupont.hu/33/terido-bontason-alapulo-burkolati-hajtomurendszeres-ureszkoz
- Helyváltoztatás: légtér, kozmosz egy dimenzióban, több dimenzióban gravitációmentesített teljesen kifejlesztett változatában ami a burkolatba ágyazva van megoldva a további burkolati funkciók lehetősége végett
- Objektum alapforma leírása: szárny nélküli háromszög
- Objektum lokális tér kapcsolat: kozmosz térszerkezetében direkt aktívált behatás azaz megtörés és ez által térszerkezet általi tér-idő ugrás
- Objektum mozgásfunkciók: sebesség nélküli tér-idő ugrás légtérben, egy dimenzióban, több dimenzióban
Az objektum üzemanyag ellátása csak a burkolati hajtómű bekapcsolására és aktiválására szükséges. Utána a térszerkezet mozgatja az objektumot D-energia. Közbeni navigáció kizárt az érkezési koordináták előzetes kiszámítása szükséges és evvel párhuzamosan az aktiválás nagyságának megadása a tér-idő ugráshoz. Az ütközés vagy más tömeggel rendelkező objektumba való becsapódási lehetőség kizárt a sajátságos térszerkezeti viselkedésből kifolyólag. Új PC kifejlesztése szükséges az áram nem kompatibilis véleményem szerint ilyen fizikai hatásokhoz, de mivel a dimenziók átláthatósága is szükséges ezért a navigáció és felderítési lehetőségek teljesen új kifejlesztése nélkülözhetetlen.
Az ember kiképezve túlélné ezt a fizikai behatást, tehát emberi szállításra kifejleszthető lehetne egy ilyen repülőeszköz. Emberre gyakorolt hatása: (régebbi anyagom ami a SELF viselkedését és a D-energia aktiválása utáni fizikai tüneteket ismerteti link: )
- Dimenzióváltás általi navigáció rajza egy lokális helyről kiindulva lehívott infó skicc: (ez alapján elviekben lehetne tájékozódni ha a dimenziók hasonló össz energetikai felállásban vannak és a látott szerkezetben. A D-energiás aktiválásokat ez alapján lehetne végrehajtani elviekben.
- Külső felépítés:
- Objektum rendszerfelbontás szemléltetése:
- Alkatrészek és beépítettségük:
- Műszaki oldalról hajtómű folyamatszemléltetése egy egységre:
- Műszaki oldalról hajtómű folyamatszemléltetése hajtóműrendszerre:
- Burkolati hajtómű:
. Indítása:
. Fenntartott üzemmód:
. Hajtómű átkapcsolási mechanizmusa haditechnikai megoldásba fenntartott üzem mellett kétirányusítás:
Tolóerő-tömeg arány objektumra ( változtatásának lehetősége a külső hajtástechnikai így külső "hajtóanyag" felhasználás következtében):
1. Effektív és belső tolóerő:
2. Hatásfokok:
3. Propulziós hatásfok:
4. Termikus hatásfok:
5. Teljes hatásfok:
6. Fajlagos jellemzők:
7. Ide vonatkozó rendszermegfelelő alkatrész(ek)....... paraméterei: