HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK

CÉL A KONKRÉT FEJESZTÉSEK SZEMLÉLTETÉSE EGY ÚJ TÍPUSÚ TERVEZÉS ELINDÍTÁSA ÉRDEKÉBEN KIEMELVE A HIPERSZONIKUS REPÜLŐESZKÖZÖK FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEIT

H1200 légijárművek belső fedélzeti felépítményei adott adatlehívás során

13.01.29. "Navigációs" monitoron a légtér és univerzum egyaránt különböző nagyságú négyzetekre felosztott területe analizáltan kerül megjelenítésre zöld alapszínként folyamatosan egymás utáni sorrendben. A monitoron 6-8  db. analizált térfelosztás egymás utáni felsorakoztatása úgy csökken, ahogy a zónát a légijármű elhagyja. Úgy néz ki több szűrés is történik előre, ami nagyobb biztonságot és reakcióidőt szolgáltat az objektumnak. Mivel számottevő történés nem volt érzékelhető a négyzetekben valószínűsíthető, hogy egy normál üzem zökkenőmentes előtér analízisét láthattam. Egy négyzet magassági és vízszintes területet is felölel azaz ha légteret nézünk akkor annak 3D -s szakaszos felbontása kerül analizálásra 6-8 előre irányzott területtel.

-------------------------------------------------------------------------------------

13.02.01. Pilóta nélküli légijármű H1200 "navigációs" rendszere: jelen pillanatban ami különbséget látok a jelenlegi és a H1200-sok között ( a manőverező képességet most kihagyva), hogy nem csak a repülőeszköz pillanatnyi mozgásállapota kerül analizálásra (a jelenlegi technikával nézve  pl. giroszkópok, gyorsulásmérők, elektronikus iránytű, GPS, ultrahangos magasságmérő, barometrikus magasság- és szélsebességmérő stb.) hanem előre vetítik meghatározott távolságok  szerint több 3D-s négyzetfelbontásban (6-8 db) lokalizációs pontonként az új paramétereket is a saját repülőeszközre nézve, amivel előre lehet dolgozni mind felderítést ( van kiegészítési technika) mind hajtóművet mind haditechnikát illetően. Ebben az előre történő analizációs mechanizmusban ha valamelyik 3D négyzetben valamiféle új helyzet vagy objektum szerepel az abban a négyzetben lévő pillanatnyi saját mozgásállapot viszonyokat is összevetik azzal. Úgy gondolom erre írdatlan nagy sebességnél v. fénysebességnél v. dimenzióváltásnál van szükség. A 3D négyzetek fedélzeti elektronikai ábrázolása fedélzeti számítógépen szintén sajátságosan kerül megjelenítésre. Erről most csak annyit írnék hogy teljes légtér v. univerzum lefedettség van a H1200-ások körül, ami érthetően kerül ábrázolásra.

-------------------------------------------------------------------------------------

13.02.16. Fedélzeti elektronika rendszerbe foglalásához adatfeldolgozás PC-n történő ábrázolással a  

NBH12-fedélzeti: szenzor alkalmazása és adatfeldolgozása valamint PC-n történő vizuális ábrázolása, fedélzeti rendszerbe foglalása:

FNH12-fedélzeti: szenzor alkalmazása és adatfeldolgozása valamint PC-n történő vizuális ábrázolása, fedélzeti rendszerbe foglalása:

összefüggésének részleges bemutatásával. Anyag további kidolgozása a linken: Pilóta nélküli H1200-ás légi járművek navigációs és kiegészítő fedélzeti berendezései

-----------------------------------------------------------------------------------------------



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 8
Tegnapi: 8
Heti: 91
Havi: 22
Össz.: 88 551

Látogatottság növelés
Oldal: H1200 légijárművek belső fedélzeti felépítményei adott adatlehívás során
HIPERSZONIKUS BURKOLATI HAJTÓMŰVEK - © 2008 - 2024 - burkolatihajtomu.hupont.hu

A HuPont.hu jelszava az, hogy itt a honlapkészítés ingyen van! Honlapkészítés Ingyen

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »